Bir sokak güzeli, ŞANSLI kızın ağzından :) “Lütfen “Bize Sahip Çıkın! Bizi unutmayın…”

September 21, 2009 at 12:23 pm 6 comments

Adımı Şanslı koymuş ablam, ben bunu fark edemeyecek kadar heyecanlıydım o zamanlar, küçüktüm bir de…

Kuzenine giderken sokakta buldu ablam beni. Aç, susuz ve yorgundum… Bir de bacaklarım hep ağrırdı, sonradan öğrendim, bacaklarım parantez şeklindeymiş, raşitikmişim.

Sansli__kizim
Şanslı

Sarıldı bana ablam, sevdi beni. Arkasına baka baka yoluna devam ederken bırakmadım onu, paçasını tuttum.

Eğildi, tekrar sevdi beni. O sırada önünde oturduğum dükkândan bir kadın çıktı, ”Al götür şu pire torbasını” dedi beni göstererek.

O an ablamın gözündeki kararlılığı gördüm. Ne olursa olsun beni orada bırakmayacaktı. Hemen kuzenini aradı, o da ablam gibi iyi bir genç kızdı. Hemen bir araba çağırdılar. Adı taksiymiş. Hep ezilmekten korktuğum o arabalardan birinin içine binmiştim sonunda. Merak ve korku hissediyordum…

Ve bir yere gittik. Veterinermiş adı. Bir iki iğne yapıldı bana, ablam bırakmadı beni ve geçici olarak evine aldı.

Aldığı gibi kısırlaştırdı beni, benim gibi sahipsiz sokak köpekleri çoğalmasın diye, üzülür o hepsine. Canım yandı mı?.. Evet biraz ama ablam hep patimden tuttu, “güzel gözlüm” diye sevdi beni, sürmeliymiş gözlerim.

Bana yuva aradılar bir süre ama çirkindim biliyorum o zamanlar, yuva bulamadılar… Bir gün ablamın evine tekrar geldim kaldığım pansiyondan.

Orada ablamın ilk köpeği, Maggie, her zaman olduğu gibi heyecanla beni karşıladı, öptü…

Çok kıskansam da seviyorum Maggie’yi, o beni çok sevdi.

Kaç aydır bu evdeyim, saymadım artık çünkü güvendeyim biliyorum. Ablam, annem ve Maggie ile çok mutluyum. Eski acılarımın hepsini unuttum!

Beni çirkin bulanlarsa utandı, güzelleştim, kilo aldım, uzadım. Ablamsa hiç fark edemedi bu değişikliğimi… O bana hep âşıktı, kalpten bağlıydı bana.

Bana “güzel gözlüm” diyen ablam için yazdım bunu, İdil için. Benim hayatımı kurtaran ablam için.

Genç Sahip Çıkalım! olarak sizden beklediğim:

Sokaktaki diğer kardeşlerime iyi bakmanız… Başlarını okşayın, yemek ve temiz su verin. En önemlisi de Sahip Çıkın! Bizi unutmayın…

ŞANSLI

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , , , , , , .

Bahçeşehir Barınağında Felaket ve Umut Evet, dostlarımız çok şirinler… Ama artık şirinliklerinin ötesini görme zamanı!

6 Comments Add your own

  • 1. Aysın  |  September 21, 2009 at 2:19 pm

    Şanslı mı daha şanslı, yoksa İdil Ablası mı bilemedim. Nasıl güzel seviyordur ablasını.🙂

    Reply
  • 2. ARZUZEYTİNCİ  |  September 23, 2009 at 5:40 pm

    CANIM BENİM

    Reply
  • 3. ayşe arzık  |  September 25, 2009 at 3:52 pm

    Şanslı hakikaten İdile rastladığı için çok şanslı çünki gerçekten yürektenten seviliyor.Kendiisi İdil ablasını nasıl seviyorsa,eminim aynı içtenlikle seviliyor.Keşke sokaktaki diğer kardeşlerinin de güzellikleri farkedilse,durup,dururken kötü,kötü sözler söylenip tekme atılarak onurları kırılmasa!! Dostlukla yaklaşıp,gülümsiyerek kuyruk sallamalarının,karşılığında,aptal insanları hakaretlerine maruz kalmasalar…
    İnsanlar ille de onları sevmek zorunda değiller,bıraksınlar onları bizler sevelim ama , yeterki KÖTÜ davranmasınlar.Sadece saygı göstersinler.Onlar bunu tüm canlılar gibi bunu hakediyorlar.
    Genç Sahip Çıkalım’ın gençleri ve çocukları hayvanlara şevkat,sevgi ve saygı duymayı,onlara yaptıkları,yardımlarla,onlarla kurdukları ilişkilerle bu tür ilişkilerden habersiz yaşayan,akranlarına öğretecekler diye umut ediyorum.

    Reply
  • 4. idil uzun  |  September 25, 2009 at 5:51 pm

    şanslı,dünyanın en zor köpegiydi.
    aşırı vahsi ve zor bir köpekti.
    onu emekle düzelttik,bütün ugraslarıma deyebilecegini gördüm herseyin.
    şanslım olmadan bir yanım eksik yaşıyormusum gibi geliyor..
    onsuz olmak cok korkuncmus diyorum onsuz hayatıma bakınca.
    aynen,dokunmasınlar beslemesinler, ama onlara vurmasınlar,işkence yapmasınlar.. umarım akranlarıma ögretebilirim..

    Reply
  • 5. Hazal Künüralp  |  September 30, 2009 at 1:45 pm

    şanslı gibi binlerce dost var dışarlarda.
    evet, keşke insanlar anlayabilse, anlayabilse hayatın onlarla güzel olduğunu. mutluluğun, sevginin onların içinde yattığını. anlayabilseler, güzel bir sözün belki birkaç kez okşanmanın o mutluluğun, sevginin bizlerle paylaşması için yeteceğini.
    ve keşke alabilsem hepsini, şanslı gibilerin. bir tane, sonra bir tane daha, yaşamına mutluluk katacağım, yaşamıma anlam kazandıracak bir tane daha..

    Reply
  • 6. idil uzun  |  October 2, 2009 at 8:15 pm

    sen picoyu kurtardın bebegim,cogunun yapmayacagını yaptın.. evinde 2kedin,2 köpegin,sen emin ol yapabilcegini yapıyorsun,senin gibi 10 genç daha olsa,rahatlayacagım😦

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Genç Sahip Çıkalım!

Genç Sahip Çıkalım!
(Young Let's Adopt!)
"saving animals inspiring humans"

Takvim

September 2009
M T W T F S S
« Jul   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Güncel Yazılar


